O bursie
ul. Gabriela Narutowicza 122
90-145 Łódź
REKRUTACJA DO BURSY SAMORZĄDU WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO W ŁODZI
NA ROK SZKOLNY 2025/2026
TERMINY PRZEPROWADZANIA POSTĘPOWANIA REKRUTACYJNEGO DO BURSY SWŁ
W ŁODZI
składanie dokumentów od 16 czerwca 2025 do 28 lipca 2025 do godz. 15.00
KRYTERIA KANDYDATA NIEPEŁNOLETNIEGO
KRYTERIA KANDYDATA PEŁNOLETNIEGO
WYMAGANE DOKUMENTY
1) Oświadczenia:
2) Dokumenty wskazane w pkt 3, 4, 5 należy złożyć, jeżeli kryteria dotyczą kandydata.
FORMA ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
MIEJSCE SKŁADANIA WNIOSKÓW Z WYMAGANYMI ZAŁĄCZNIKAMI:
Sekretariat Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych Technologii Województwa
Łódzkiego, 90 – 145 Łódź, ul. G. Narutowicza 122.
Od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00 osobiście lub za pośrednictwem poczty,
liczy się data (godzina) wpływu do sekretariatu.
Mariola Mirecka
Kierownik Bursy SWŁ w Łodzi
tel. 42 631 98 48 wew. 18
Sekretariat
Czynny od poniedziałku do piątku
w godz. 8.00 – 16.00
1. Rodzice wychowanków niepełnoletnich oraz wychowankowie pełnoletni przebywający w Bursie wnoszą opłatę za zakwaterowanie do 15 dnia miesiąca na wskazany rachunek konta bankowego Zespołu (18 1240 3073 1111 0010 8476 5292)
2. Opóźnienia w opłacie, skutkują naliczeniem odsetek ustawowych. W wypadku dwumiesięcznego opóźnienia w opłatach, mieszkaniec może być skreślony z listy wychowanków Bursy.
3.Opłata miesięczna za zakwaterowanie jest stała i niezależna od długości danego miesiąca, przypadających w nim dni pobytu w Bursie SWŁ, dni nauki szkolnej, przerw świątecznych.
4. Na okres ferii zimowych i letnich w terminie obowiązującym na terenie województwa łódzkiego, wychowanek zobowiązany jest do opuszczenia. Za ten okres nie są pobierane opłaty za zakwaterowanie.
5. Jeżeli wychowanek z uzasadnionych powodów nie mógł przebywać w placówce, opłaty są należne w wysokości proporcjonalnej do czasu faktycznego pobytu. Odliczenie może nastąpić z powodu:
6. Warunkiem odliczenia i zwrotu środków finansowych (nadpłaty) jest złożenie do dyrektora Zespołu wniosku, przesłanego pocztą tradycyjną lub złożonego w sekretariacie Zespołu (B004), przez rodzica/prawnego opiekuna niepełnoletniego wychowanka lub wychowanka.
7. Złożone wnioski rozpatrywane będą tylko z kompletną dokumentacją.
8. Wnioski o zwrot kosztów, które wpłyną do sekretariatu Zespołu do 15 dnia następnego miesiąca i zostaną rozpatrzone pozytywnie, umożliwią zwrot środków finansowych do ostatniego dnia w tym miesiącu.
9. Zwrot środków finansowych przekazywany jest na konto rachunku bankowego wskazanego przez rodzica/prawnego opiekuna niepełnoletniego wychowanka lub pełnoletniego wychowanka.