Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi

ul. Gabriela Narutowicza 122
90-145 Łódź

(42) 631 98 48 wew. 15
784 207 390
szkola@nowoczesnaszkola.edu.pl

Bursa

 

O bursie

ul. Gabriela Narutowicza 122
90-145 Łódź

Wychowawcy Bursy SWŁ
 
Kontakt
tel. (42) 678 93 39 w. 16; 788 -874 -236
wychowawcy@nowoczesnaszkola.edu.pl
 

Ewa Pietrzyk
Kierownik Bursy SWŁ w Łodzi
ewa.pietrzyk@nowoczesnaszkola.edu.pl
tel. 42 631 98 48 wew. 18

Sekretariat Zespołu
Czynny od poniedziałku do piątku
w godz. 8.00 – 16.00

Informacja o opłatach:

1. Rodzice/opiekunowie prawni wychowanków niepełnoletnich oraz wychowankowie pełnoletni przebywający w Bursie wnoszą opłatę za zakwaterowanie do 15 dnia miesiąca na wskazany rachunek konta bankowego Zespołu (18 1240 3073 1111 0010 8476 5292).

2. Opóźnienia w opłacie skutkują naliczeniem odsetek ustawowych. W przypadku opóźnienia w opłatach przez kolejne dwa miesiące, wychowanek może być skreślony z listy mieszkańców Bursy.

3. Opłata miesięczna za zakwaterowanie jest stała i niezależna od długości danego miesiąca, przypadających w nim dni pobytu w Bursie, dni nauki szkolnej, przerw świątecznych.

4. Na okres ferii zimowych i letnich w terminie obowiązującym na terenie województwa łódzkiego wychowanek zobowiązany jest do opuszczenia Bursy. Za ten okres nie są pobierane opłaty za zakwaterowanie.

5. Jeżeli wychowanek z uzasadnionych powodów nie mógł przebywać w placówce, opłaty są należne w wysokości proporcjonalnej do czasu faktycznego pobytu. Odliczenie może nastąpić z powodu:

  • choroby, pobytu w szpitalu,
  • udziału w obowiązkowych praktykach zawodowych w instytucjach funkcjonujących poza terenem miasta Łodzi,
  • innego, uznanego przez dyrektora Zespołu.

6. Warunkiem odliczenia i zwrotu środków finansowych (nadpłaty) jest złożenie do dyrektora Zespołu wniosku, przesłanego pocztą tradycyjną lub złożonego w sekretariacie Zespołu (B004), przez rodzica/prawnego opiekuna niepełnoletniego wychowanka lub wychowanka.

7. Złożone wnioski rozpatrywane będą tylko z kompletną dokumentacją.

8. Wniosek o zwrot środków finansowych należy złożyć nie później niż 14 dni po ustaniu przyczyny nieobecności wychowanka w Bursie, jednak nie później niż:

  • za okres wrzesień – grudzień do dnia 19 grudnia danego roku,
  • za okres styczeń – czerwiec do dnia zakończenia zajęć dydaktycznych w danym roku szkolnym.

9. Zwrot środków finansowych przekazywany jest na konto rachunku bankowego wskazanego przez rodzica/prawnego opiekuna niepełnoletniego wychowanka lub pełnoletniego wychowanka, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia pozytywnego rozpatrzenia wniosku.

zobacz jak możesz mieszkać

Bursa
w obiektywie